مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-12سياسي

لزوم نقش آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات


فرماندار خاتم از بر نقش برجسته دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط انتخاباتی در روستاها یاد کرد و گفت: دهیاران باید فضای سالم را برای انتخابات در روستا‍ ها فراهم کنند.

- ایسنا/یزد فرماندار خاتم از بر نقش برجسته دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط انتخاباتی در روستاها یاد کرد و گفت: دهیاران باید فضای سالم را برای انتخابات در روستا‍ ها فراهم کنند.

جواد میربهبودی در تکمیل این خبر اظهار کرد: دهیاران به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه‎های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند.

فرماندار خاتم حفظ و تقویت روحیه خدمت رسانی به روستاییان را به دهیاران متذکر شد و گفت: دهیاران بدون وابستگی به کاندیدای خاص در انتخابات و رعایت اصل بی طرفی، زمینه اعتمادسازی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

رییس هیئت اجرایی شهرستان لازمه انتخابات سالم را قانونمداری و توجه به قوانین و آیین نامه های انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: شما دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان در راستای تقویت نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری در مردم تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات

لزوم نقش آفرینی دهیاران در برگزاری باشکوه انتخابات