مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-12سياسي

1200 روز تا انتخابات 2024 آمریکا و کاندیداهای احتمالی


در حالی که تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا زمان زیادی باقی است، دموکرات ها در حال بررسی رقبای احتمالی بایدن از حزب جمهوری خواه و جمع آوری سوابق آنها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نیویورک پست گزارش داد تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی بیش از 1200 روز باقی مانده است، اما هرگز برای شروع برای آماده شدن زود نیست.

پولیتیکو گزارش داد کمیته ملی دموکرات ها پرونده های تحقیقات سوابق بیش از 20 رقیب احتمالی کاندیدای جمهوری خواهان در سال 2024 - از رییس جمهور سابق دونالد ترامپ گرفته تا مایک لیندل بنیانگذار مای پیلو - را جمع آوری می کند.

دیگر کاندیداها که بخشی از تلاش های تحقیقاتی کمیته ملی دموکرات ها هستند، توسط نشریه هیل با عناوین مایک پنس معاون رییس جمهور سابق، فرماندار فلوریدا ، رون دسانتیس فرماندار سابق کارولینای جنوبی و نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، و مایک پومپئو وزیر خارجه سابق معرفی شده اند.

تد کروز از تگزاس، جاش هاولی از میسوری و ریک اسکات از فلوریدا و تاکر کارلسون مجری برنامه های تلویزیونی فاکس نیوز نیز دیگر کاندیداهای احتمالی هستند.

پولیتیکو گفت، محققان دموکرات کمتر از 49 جمهوری خواه را شناسایی کرده اند که می توانند در سال 2024 برای ورود به کاخ سفید کاندید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 روز تا انتخابات 2024 آمریکا و کاندیداهای احتمالی

1200 روز تا انتخابات 2024 آمریکا و کاندیداهای احتمالی