مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12سياسي

علامه شرف الدین؛ فقیهی که عمر خود را صرف دفاع از حقانیت ولایت امیرالمومنین کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه شب گذشته ضیافت به بررسی زندگی علمی و مبارزاتی علامه سیدعبدالحسین شرف الدین با حضور حجت الاسلام مهدی نجفی محقق وپژوهشگر اختصاص یافت.

- مهمان برنامه ضیافت با بیان اینکه علامه عبدالحسین شرف الدین عمر و سرمایه علمی اش را در راه دفاع از حقانیت ولایت مطلقه امیرالمومنین علی (ع) صرف کرد، گفت: ایشان در تالیفات و خطابه هایش به پدران و مادران می آموزد که فرزندانشان را بر محور ولایت، غیور بار بیاورند تا دچار خودباختگی نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، برنامه شب گذشته ضیافت به بررسی زندگی علمی و مبارزاتی علامه سیدعبدالحسین شرف الدین با حضور حجت الاسلام مهدی نجفی محقق وپژوهشگر اختصاص یافت.

نجفی با اشاره به ویژگی های شهر جبل عامل اظهار داشت: این سرزمین قدمگاه یکی از اصحاب جلیل القدر پیامبر و علی (ع) یعنی حضرت ابوذر غفاری است.

جناب ابوذر را به این ویژگی می شناسند که در برابر ظلم سکوت نمی کرد.

وی افزود: وقتی حاکم وقت او را دعوت به بیعت کرد و کیسه های زر برای او فرستاد که دست از ولایت امیرالمومنین (ع) بردارد و حکومت حاکم وقت را بپذیرد، او اظهار کرد که در مورد ابوذر چه فکر کردید؟ فکر کردید او حقیقت را نادیده می گیرد و تن به این بیعت می دهد؟ و بعد اظهار ناراحتی کرد که گمان کردید بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه شرف الدین؛ فقیهی که عمر خود را صرف دفاع از حقانیت ولایت امیرالمومنین کرد

علامه شرف الدین؛ فقیهی که عمر خود را صرف دفاع از حقانیت ولایت امیرالمومنین کرد