مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12فرهنگي

توجه به آموزش مهمترین گام در تولید فیلم های کوتاه و بلند


آموزش از اصولی ترین و ضروری ترین گام های تولید فیلم کوتاه و بلند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا ابوذر در حاشیه اکران فیلم کوتاه عروسک با بیان اینکه عرصه فیلم کوتاه دارای استقلال خاص است، اظهار کرد: بسیاری افراد از فیلم کوتاه به عنوان پله ای برای رفتن به فیلم بلند و سینما می خواهند استفاده کنند که این کار یکی از راه های درست برای رسیدن به سطح بالاتر است.

وی با عنوان اینکه فیلم سازان فیلم کوتاه در جوامع بین المللی صاحب سخن هستند، گفت: فیستوال های بسیار بالایی در سطح ملی و بین المللی به فیلم کوتاه اختصاص دارد و فیلم های کوتاه از قم در این جشنواره ها امیتازهای خوبی را به خود اختصاص داده اند.

رییس انجمن سینمای جوانان استان قم به برگزاری جشنواره فجر اشاره و بیان کرد: بخشی از این جشنواره به فیلم کوتاه اختصاص دارد که سال 98 سیمرغ این بخش از جشنواره به فیلم سعید نجاتی کارگردان قمی تعلق گرفت که این افتخاری برای فیلم سازان قمی و انجمن سینمای جوانان قم بود.

وی با تاکید براینکه ساختار فیلم کوتاه مانند تئاتر و فیلم بلند نیازمند آموزش های تخصصی است، عنوان کرد: شاید برخی گمان کنند نیازی به این امر مهم نیست در حالی که هر آموزشی که برای تولید فیلم بلند لازم است برای تولید فیلم کوتاه نیز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش مهمترین گام در تولید فیلم های کوتاه و بلند

توجه به آموزش مهمترین گام در تولید فیلم های کوتاه و بلند