مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

هدایای گران قیمت بوریس جانسون ضبط شدند


دولت بریتانیا افشا کرده است که مقام های دفتر کابینه (اداره ای وابسته به دولت که وظیفه هماهنگ کردن ارائه اهداف دولت و حمایت از کمیته های دولتی را بر عهده دارد) هدایای گرانبهایی که به بوریس جانسون داده شده از جمله کراوات های ابریشمی، - دولت بریتانیا افشا کرده است که مقام های دفتر کابینه (اداره ای وابسته به دولت که وظیفه هماهنگ کردن ارائه اهداف دولت و حمایت از کمیته های دولتی را بر عهده دارد) هدایای گرانبهایی که به بوریس جانسون داده شده از جمله کراوات های ابریشمی، سرویس های چینی و دیگر اقلام ارزشمند را ضبط کرده اند زیرا بر خلاف مقررات مربوط به فساد در دولت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در میان هدایای ضبط شده، سبد ارزشمند مواد غذایی ـ هدیه سلطان برونیی ـ است که از نخست وزیر گرفته شد زیرا همگی از محدوده تعیین شده تجاوز می کرد.

کراوات های ابریشمی، سرویس های چینی و دیگر اقلام ارزشمند همگی برخلاف مقررات مربوط به فساد در دولت بودند.

آیین نامه وزارتخانه ها که هدف آن جلوگیری از اعمال نفوذ افراد بر سیاستمداران است تصریح می کند که نمایندگان پارلمان حق دریافت هدایایی را که ارزش آنها بیشتر از 140 پوند باشد، ندارند.

جانسون همچنین یک پوشه تحریر و کیف دستی چرمی، یک تابلوی نقاشی و دیگر اشیای هنری که ارزش آن تعیین نشده هدیه گرفته که هیچ یک را نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایای گران قیمت بوریس جانسون ضبط شدند

هدایای گران قیمت بوریس جانسون ضبط شدند