مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-12دانش

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل، - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در بیانیه ای حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل، نوشت: راه حل بحران های کنونی مذاکرات پشت میز مذاکره به نام آزادی و حقوق بشر که ره آوردی به جز خفه کردن صدای مستضعفان در گلو را به دنبال ندارد، نیست.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر جنایتی دیگر و غمی دیگر این بار نیز چهره پلید و وحوش داعشی، دستان خود را به خون کودکانی آغشته کردند که تنها دغدغه زندگی شان تلاش برای کسب علم در مسیر پیشرفت و آبادانی سرزمین مادری شان بود.

خبر حمله انتحاری به مرکز آموزشی سیدالشهدا (ع) در کابل و کشتار اطفال و کودکان معصوم در ماه مبارک رمضان، قلوب انسان های آزاده هر دین و مسلکی را جریحه دار کرد، سکوت و انفعال در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت های ضد انسانی ضدبشری و ضد اسلامی را محکوم کند و اگر هم در این زمینه به وظیفه خود عمل می کردند، اکنون افغانستان پایگاه نظامیان متعدد آمریکا به لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل را محکوم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس حمله تروریستی به مدرسه دخترانه کابل را محکوم کرد