مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-12اقتصادي

پس لرزه های کرونا بر جان آرایشگاه های زنانه در زنجان


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه زنجان گفت: تعدادی از آرایشگاه های زنانه اعلام ورشکستگی کرده اند.

- با اعلام ورشکستی توسط چندین آرایشگاه زنانه اتفاق افتاد؛ پس لرزه های کرونا بر جان آرایشگاه های زنانه در زنجان ایسنا/زنجان رییس اتحادیه آرایشگران زنانه زنجان گفت: تعدادی از آرایشگاه های زنانه اعلام ورشکستگی کرده اند.

طلعت نهاوندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام ورشکستگی تعدادی از واحد آرایشگاه های زنانه و تاکید بر لزوم حمایت از این صنف، اظهار کرد: بسیاری از این آرایشگرها نان آوران خانه و سرپرست خانوار هستند و شرایط محدودیت های کرونایی، آسیب زیادی به کسب و کارشان وارد کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی های کرونایی، افزود: در بهترین روزهای سال مانند اعیاد و نوروز و مناسبت ها که بهترین زمان برای کار و کسب درآمد این صنف است، مجبور به تعطیلی بودند و همه هزینه های خود از جمله اجاره بهای محل کار و هزینه هایی چون آب، برق، تلفن و گاز را از جیب خود داده و یا حتی نتوانسته اند بپردازند و بسیاری مجبور به اخراج پرسنل خود شدند، به همین دلیل نیاز است دولت از این زنان که کارآفرین هم هستند، حمایت کند.

این مسئول در رابطه با میزان خسارت های وارده، ادامه داد: این صنف با بالاترین میزان خسارت مواجه است، به طوری که برخی واحدها با مشکلاتی از صد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های کرونا بر جان آرایشگاه های زنانه در زنجان

پس لرزه های کرونا بر جان آرایشگاه های زنانه در زنجان