مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-12سياسي

134 برنامه پاسخگویی مدیران در سمنان اجرا شد


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: 134 برنامه پاسخگویی برای حضور مدیران و برقراری ارتباط مردمی با آنان در استان سمنان برنامه ریزی و اجرا شد.

- حجت الله ولی پوراصلانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به منظور اجرای سیاست ها و برنامه های ابلاغی دولت، از ابتدای سال 99 تا پایان سال، بیش از 117 برنامه پاسخگویی برای حضور مدیران و برقراری ارتباط مردمی با آنان برنامه ریزی و اجرا شد.

او گفت: همچنین در راستای سیاست پاسخگویی مسؤولان و ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر در شهروندان در سال 1400 نیز تا پایان هفته سوم اردیبهشت ماه، 17 برنامه با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان افزود: در این بین، دو برنامه با حضور استاندار سمنان و یک برنامه با دعوت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان برگزار شد.

ولی پوراصلانی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه بررسی فرآیند عملکرد فرمانداری های استان در بارگذاری مستندات اظهار کرد: از ابتدای شروع ارزیابی با راهبری مجموعه همکاران و تعامل هر چه بیشتر با دفاتر ستادی مرتبط، رصد مستمر بارگذاری مستندات به طور لحظه ای توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و درصد عملی پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 برنامه پاسخگویی مدیران در سمنان اجرا شد

134 برنامه پاسخگویی مدیران در سمنان اجرا شد