مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-12سياسي

تعداد صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان در حال افزایش است


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است.

علی رئوفی صبح امروز(22 اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، با اشاره به اقدامات برای برگزاری انتخابات در 28 خرداد، عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است.

وی در همین، خصوص، افزود: برگزاری انتخاباتی کاری سنگین و هزینه بر است و بیش از یک میلیون نفر در سراسر کشور به عنوان عوامل اجرایی زمینه برگزاری این انتخابات را مهیا می کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت وزارت کشور در شرایط فعلی برگزاری انتخابات سالم، امن، عادلانه و شفاف در کنار برقراری امنیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: با توانمندی،تخصصی و تعهدی که اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها دارند انتخابات 28 خرداد در هرمزگان بدون دغدغه با کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان در حال افزایش است

تعداد صلاحیت شدگان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان در حال افزایش است