مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-11اقتصادي

تهیه دستورالعمل اتصال نیروگاه های خورشیدی کشور توسط برق منطقه ای یزد


مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای یزد از تهیه دستورالعمل اتصال نیروگاه های خورشیدی فتوولتاییک به شبکه و ابلاغ آن به شرکت های برق منطقه ای کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای یزد از تهیه دستورالعمل اتصال نیروگاه های خورشیدی فتوولتاییک به شبکه و ابلاغ آن به شرکت های برق منطقه ای کشور خبر داد.

اکبر مهرابی با اشاره به اینکه در سال های اخیر، تقاضای ساخت نیروگاه های خورشیدی فتوولتاییک در مقیاس بالای 25 مگاوات افزایش یافته است، افزود: این نیروگاه ها با توجه به میزان تولید، باید به شبکه انتقال یا فوق توزیع متصل شده و لازم است در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه مشارکت داشته باشند لذا انجام مطالعات فنی در خصوص نحوه اتصال این نیروگاه ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی با بیان این که مطالعات اجرایی، ملاحظات فنی لازم برای اتصال این نیروگاه ها را استخراج می کند، تصریح کرد: تکنولوژی های استفاده شده در این نیروگاه ها نوپا بوده و پیشرفت ها و تغییرات زیادی در آن ها اتفاق افتاده که بر همین اساس، نحوه و سطح مطالعه برای اتصال به این نیروگاه ها، دغدغه همیشگی برنامه ریزان توسعه شبکه کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه دستورالعمل اتصال نیروگاه های خورشیدی کشور توسط برق منطقه ای یزد

تهیه دستورالعمل اتصال نیروگاه های خورشیدی کشور توسط برق منطقه ای یزد