مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-11اقتصادي

تاسیس بانک تخصصی در مناطق آزاد


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در مناطق آزاد در گرو تثبیت و اجرای کامل قوانین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حمیدرضا مومنی شامگاه 21 اردیبهشت در دیدار با فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو، گزارشی از نتایج پیگیری در خصوص بهبود فعالیتهای مناطق آزاد و مشکلات مطروحه در جلسه ماه گذشته ارائه داد و از اهتمام ویژه دولت و مدیران سازمان منطقه آزاد برای رفع موانع تولید و مشکلات فعالین اقتصادی در این مناطق خبر داد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد خود را به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مناطق متعهد می داند و در کنار آنهاست، افزود: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی طبق قوانین مناطق آزاد در این مناطق سرمایه گذاری کرده اما اکنون به جهت شرایط ویژه و تحریمی، بخشنامه ها و دستورالعمل های جدیدی به این مناطق ابلاغ می شود که با قوانین اصلی مناطق آزاد متفاوت است.

مومنی با بیان اینکه تغییر در قوانین و ابلاغ بخشنامه هایی در خصوص نحوه اعمال معافیت های مالیاتی مشکل زا هستند، ادامه داد: ما در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اقدامات و پیگیری هایی از سوی سازمان امور مالیاتی، مجلس و معاونت ریاست جمهوری انجام دادیم و امیدواریم با تبیین راهکارهای راه گشا این مشکل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس بانک تخصصی در مناطق آزاد

تاسیس بانک تخصصی در مناطق آزاد