مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-11پزشكي

دیابتی ها در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند/مراحل عضویت در انجمن دیابت


مدیرعامل انجمن دیابت آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم قرار گیری دیابتی ها در اولویت تزریق واکسن کرونا، مراحل عضویت در این انجمن را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل انجمن دیابت آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم قرار گیری دیابتی ها در اولویت تزریق واکسن کرونا، مراحل عضویت در این انجمن را تشریح کرد.

هاشم هاشمی آذریان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت این انجمن در حوزه خدمت رسانی به افراد دیابتی، گفت: 90 درصد فعالیت های انجمن دیابت استان بر پایه آموزش است و در کنار آن، در راستای تامین انسولین موردنیاز برای افرادی که هیچگونه امکان تامین این دارو را ندارند، اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی نابسامان جامعه، طی یک سال گذشته اقدام به ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی از جمله ملزومات بهداشتی مثل ماسک و موادضدعفونی به بیماران دیابتی عضو انجمن کرده ایم و این کمک ها هنوز هم ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص احتمال تزریق واکسن کرونا به بیماران دیابتی، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون این قشر آسیب پذیر کرونا در اولویت تزریق واکسن قرار نگرفته اند، اما امیدواریم که در روزهای آتی واکسیناسیون کرونایی این افراد نیز انجام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابتی ها در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند/مراحل عضویت در انجمن دیابت

دیابتی ها در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند/مراحل عضویت در انجمن دیابت