مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-11سياسي

67 درصد از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر، جمعیت استان را یک میلیون 184 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 796 هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند.

- اظهار داشت: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر تلاش های خوبی از سوی هیئت های اجرایی و نظارت صورت گرفته و مراحل مختلف انتخابات طبق برنامه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در استان بوشهر فراهم شده است، خاطرنشان کرد: امید می رود در 28 خردادماه امسال انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش رو داشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر حضور حداکثری و قانون مداری را از مهمترین اصول برگزارکنندگان انتخابات دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو در استان بوشهر با حضور 25 هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

وی جمعیت استان بوشهر را یک میلیون 184 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: 796 هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند که شامل 479 هزار نفر در شهرها و 317 هزار نفر در روستاها است.

ایرانی با اشاره به اینکه تبلیغات این دوره از انتخابات در فضای مجازی انجام می شود، ادامه داد: تمام تلاش مجریان بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، آزاد، بی طرفانه و با حفظ امانت داری و در تراز انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 درصد از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

67 درصد از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند