مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:452021-05-11سياسي

مردم بازنده بزرگ دوگانه مذاکره-معیشت/ جریان تحریف و تحریم علیه معیشت ملت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، چندین دوره است که انتخابات ریاست جمهوری در ایران حول دوگانه های کاذب می چرخد، دوگانه هایی که هرگز نشان از دو تفکر یا دو گفتمان رو در رو و مقابل هم یا دو نوع سیاست گذاری خاص نیست بلکه دروغ پردازی های خطرناک .

- دولتی که ملت خود را از جنگ دروغین ترساند، امروز نیز ملت را از فشار های معیشتی بیشتر می ترساند و دور جدیدی از مذاکرات تکراری، فرسایشی و بی سرانجام را در ایام منتهی به انتخابات به راه انداخته تا دوباره ملت را به اشتباه بیندازد و مسیر رو به عقب 8 ساله را در پوستینی جدید تکرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، چندین دوره است که انتخابات ریاست جمهوری در ایران حول دوگانه های کاذب می چرخد، دوگانه هایی که هرگز نشان از دو تفکر یا دو گفتمان رو در رو و مقابل هم یا دو نوع سیاست گذاری خاص نیست بلکه دروغ پردازی های خطرناک گروه های سیاسی برای جذب آرای مردمی است، دوگانه هایی که همیشه یک سمت آن ترس و وحشت است.

دوگانه هایی چون جنگ یا مذاکره، معیشت یا برجام، آزادی یا دیوارکشی، قحطی یا ارتباط با غرب! که مرر زمان نشان داد نه تنها این دوگانه ها صادق نیستند بلکه در دراز مدت عکس آن نیز صادق است، آن هایی که دم از دیوار کشی زدند امنیتی ترین دولت و آن ها که به دیوارکشی متهم شدند، خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بازنده بزرگ دوگانه مذاکره-معیشت/ جریان تحریف و تحریم علیه معیشت ملت

مردم بازنده بزرگ دوگانه مذاکره-معیشت/ جریان تحریف و تحریم علیه معیشت ملت