مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-11حوادث

دستگیری 3 کلاهبردار سایت دیوار


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اعلام کرد که سه فرد کلاهبردار که از طریق سایت دیوار مبالغ زیادی از مردم کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی فردیس گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد که یکی از کلاهبرداران حرفه ای استان البرزبا تشکیل یک باند سه نفره از طریق سایت دیوار طعمه های خود را در استان های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی فردیس بیان داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه هر 3 متهم را در شهر های فردیس و کرج شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

ملکی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به 24 فقره کلاهبرداری و از طریق سایت دیوار به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 کلاهبردار سایت دیوار

دستگیری 3 کلاهبردار سایت دیوار