مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-11حوادث

خانه هلال روستایی محمدآباد گرنچین پشتکوه خاش افتتاح شد


خانه هلال روستای محمد آباد گرنچین در بخش پشتکوه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با حضور بخشدار بخش پشتکوه و معتمدین روستا افتتاح گردید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان خانه هلال روستای محمد آباد گرنچین در بخش پشتکوه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با حضور بخشدار بخش پشتکوه و معتمدین روستا افتتاح گردید.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از افتتاح دومین خانه هلال روستای در هفته هلال احمر خبرداد و گفت: در روزهای گذشته نیز یک خانه هلال در روستای تمندان تفتان راه اندازی شده است.

جلال هاشم زهی در مراسم آیین افتتاحیه خانه هلال محمد آباد گرنچین با اشاره به اینکه نزدیک به یک قرن از عمر جمعیت هلال احمر بزرگترین سازمان غیر دولتی در ایران می گذرد، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در شمار 5 جمعیت برتر در کمیته صلیب سرخ قرار گرفته است.

وی بیان کرد:جمعیت هلال احمر با توجه به توان بالای لجستیکی و عملیاتی در قانون مدیریت بحران، متولی اصلی در بحث آموزش آحاد جامعه و سازمان های مردم نهاد و عملیات در سوانح و حوادث و انتقال آسیب دیدگان است.

وی با اشاره به اهمیت خانه هلال در مقایسه با خانه های بهداشت گفت: اگر در نظام سلامت به توانمندی های چشمگیری رسیدیم ابتدای آن راه اندازی خانه های بهداشت است و در صورت افتتاح خانه های هلال در تمامی روستا و محلات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال روستایی محمدآباد گرنچین پشتکوه خاش افتتاح شد

خانه هلال روستایی محمدآباد گرنچین پشتکوه خاش افتتاح شد