مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-11سياسي

اردیبهشت 88 آغازی نو برای کردستان


اردیبهشت با طراوت ترین ماه پهندشت کردستان با طبیعتی زیبا و کوه های سرشار از نعمت روییدن و دشت هایی مملو از پروریدن با مردمانی از جنس مهربانی در سال 1388 شاهد آغازی نو در حیات سیاسی خود بود این رویش نو، - خبرگزاری فارس کردستان/ محمد هادیفر؛ اردیبهشت با طراوت ترین ماه پهندشت کردستان با طبیعتی زیبا و کوه های سرشار از نعمت روییدن و دشت هایی مملو از پروریدن با مردمانی از جنس مهربانی در سال 1388 شاهد آغازی نو در حیات سیاسی خود بود این رویش نو، ظرفیت تبدیل شدن به مبداء تاریخی برای جامعه قومی و مذهبی نه تنها کردستان بلکه برای دیگر اقوام و مذاهب کشوررا دارا است.

پیام این سفر و حضور هشت روزه رهبر معظم انقلاب در بین مردم خونگرم و قدرشناس کردستان زمینه ساز طرح دیدگاهی نو در سپهر سیاسی اصیل ترین مردم سرزمین ایران زمین بود.

استقبال بی سابقه مردم از رهبری و اقبال رهبری به جامعه کردستانی در میدان اقبال رویکردی نو را در تاریخ معاصر کردستان گشود که جا دارد این میدان به یاد آن دیدار و آن اقبال دوسویه، به نام میدان اقبال ابقا و در وجه تسمیه آن تجدید حیات گردد.

  طرح دیدگاه های راهبردی در خصوص اقوام و مذاهب یکی از جلوه های ماندگار این سفر بود که مع الاسف نه دولت خیال پرور سابق و نه دولت اشرافی پرور؛ لاحق آن را درک نکردند و این جفایی بود که از سوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردیبهشت 88 آغازی نو برای کردستان

اردیبهشت 88 آغازی نو برای کردستان