مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-11سياسي

رسیدگی به اعتراضات کارگری/50 روستا امکان برگزاری انتخابات ندارند


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از رسیدگی به اعتراضات کارگری در استان خبر داد و بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمه مبتلایان و اطرافیان آنها را در معرض خطر قرار می دهد و در رفت وآمدها و همچنین ازدحام جمعیت شیوع این ویروس سرعت می گیرد؛ بنابراین مردم باید مراقبت بیشتری را در این باره داشته باشند زیرا انواع جدید ویروس هندی و آفریقایی نسبت به انواع قبلی آن خیلی خطرناک تر هستند.

رسیدگی به اعتراضات کارگری وی، به توزیع و عرضه کالاهای اساسی در بازار استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی وضعیت بازار و نحوه توزیع کالاهای اساسی یکی از موضوعات مهم و مورد توجه استاندار خوزستان است که برای حل کمبود مرغ نیز از مرکز سهمیه گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین استاندار با استان های دارای تولید بالای مرغ از جمله لرستان، کردستان و ایلام نیز برای خرید هماهنگ کرد؛ با توجه به جوجه ریزی هایی که در سطح استان خوزستان وجود دارد، شاهد افزایش عرضه مرغ به بازار خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد: خوزستان تولیدکننده بخش عمده ای از نیاز شکر کشور است که این کار را در واحدهای مختلف شرکت توسعه نیشکر انجام می دهد ولی با پیشنهاد استاندار خوزستان سامانه نظارت بر توزیع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به اعتراضات کارگری/50 روستا امکان برگزاری انتخابات ندارند

رسیدگی به اعتراضات کارگری/50 روستا امکان برگزاری انتخابات ندارند