مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-11سياسي

بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از قانون گریزی است


نماینده مردم شهرستانهای مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از قانون گریزی خواند و گفت: با شعار قانون مداری در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب خواهد شد.

- محمدرضا صباغیان امروز در نشست با خبرنگاران که در بستر فضای مجازی خانه مطبوعات یزد برگزار شد، در مورد برنامه های خود برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در روزهای آتی در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و معتقدم که مشکل کشورمان ناشی از قانون گریزی است لذا با شعار قانون مداری خواهم آمد چرا که اگر قانون مداری در گام اول مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد و در ادامه مردم به آن اهتمام کنند، قطعاً بسیاری از مشکلات در کشورمان مرتفع خواهد شد.

وی با بیان این که ابلاغیه اخیر شورای نگهبان را تایید نمی کند، گفت: شورای نگهبان معتقد است که قانون انتخابات وجود دارد و بر اساس آن، شیوه نامه های جدید را اعمال کرده است ولی روال بر این است که قانون گذاری توسط مجلس شورای اسلامی انجام شود ولی با این وجود در حال حاضر تابع این شیوه نامه برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم.

صباغیان به عنوان رییس هیات نظارت استان در مورد مسائل مربوط به تایید صلاحیت ها نیز اظهار کرد: ملاک هیات نظارت استان رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از قانون گریزی است

بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از قانون گریزی است