مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-11بين الملل

نشست اتحادیه عرب بدون اتخاذ موضع یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی به پایان رسید


نشست فوق العاده وزیران خارجه اتحادیه عرب بدون اتخاذ موضعی یکپارچه و عملی به منظور توقف جرایم رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه کشورهای عضو این اتحادیه برای بررسی تحولات فلسطین عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، وزیر خارجه قطر در این نشست ضمن محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهید و زخمی شدن غیرنظامیان در این حملات، گفت:: ما خواستار موضع یکپارچه و کارساز کشورهای عربی برای توقف حملات اسراییل و حمایت از برادران فلسطینی هستیم.

وزیر خارجه عمان نیز گفت: اشغالگری اسراییل در سرزمین های فلسطینی و اقدام آن در نقض قوانین بین المللی مستلزم یک اقدام بین المللی قاطع است.

وزیر خارجه اردن در این نشست تاکید کرد: اقدامات خصمانه اسراییل و رفتارهای آن در نقض قوانین بین المللی تنها به تشدید درگیری ها و پیشبرد آن به سمت انفجار اوضاع منجر خواهد شد.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در اتحادیه عرب هم خواستار اقدام فوری برای بسیج مواضع بین المللی در اعمال فشار علیه اسراییل شد.

دبیر کل اتحادیه عرب نیز از شورای امنیت خواست در قبال نقض آشکار قطعنامه های بین المللی از سوی اسراییل به مسئولیت خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اتحادیه عرب بدون اتخاذ موضع یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی به پایان رسید

نشست اتحادیه عرب بدون اتخاذ موضع یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی به پایان رسید