مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-11فناوري

رویداد ایده پردازی اکسیر آغاز به کار کرد


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری رویداد استارتاپی «اکسیر» با محوریت فناوری اطلاعات از 18 اردیبهشت تا 18 خردادماه خبر داد.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری رویداد استارتاپی اکسیر با محوریت فناوری اطلاعات از 18 اردیبهشت تا 18 خردادماه خبر داد.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم طی گفت وگو با ایسنا به شرح رویداد ایده پردازی اکسیر پرداخت و گفت: این رویداد که با مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و بنیاد نخبگان استان قم در حال برگزاری است در شش محور فناوری اطلاعات سلامت، فناوری اطلاعات گردشگری، بازی های رایانه ای، ارائه کسب و کارهای مبتنی بر موبایل، اینترنت اشیا و وب سایت های اینترنتی و تبلیغات ایده جذب می کند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در رویداد اکسیر می توانند با مراجعه به وب سایت جهاد دانشگاهی استان قم یا لینک http://jd-qom.

ac.

ir/fa/form/520 و یا آیدی تلگرام و ایتا @jd_mehra ایده خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: ایده های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و هفت میلیون ریال و یک ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر به مبلغ چهار میلیون ریال، جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ایده پردازی اکسیر آغاز به کار کرد

رویداد ایده پردازی اکسیر آغاز به کار کرد