مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-11حوادث

کشف 65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)/ دستگیری یک نفر


کشف 65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)/ دستگیری یک نفر مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: پلیس فرودگاه بین المللی امام (ره) حین بازرسی از مسافران 65 هزار دلار آمریکایی قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.

احمدجعفری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف این میزان دلار قاچاق شدند و در همان زمان فرد متخلف را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی 14 میلیارد و 890 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: پرونده فرد متخلف در اداره تعزیرات تشکیل شده و فرد متخلف به اندازه براساس قانون به اندازه 2 برابر ارزش کالای ارز قاچاق جریمه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)/ دستگیری یک نفر

کشف 65 هزار دلار ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)/ دستگیری یک نفر