مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-11سياسي

حوادث جاده ای و دریایی در رأس عملیات های جمعیت هلال احمر بوشهر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مجموع حوادث در استان بوشهر در سال گذشته 573 مورد که قسمت عمده آن در حوادث جاده ای، دریایی، کوهستانی و سیل بوده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مجموع حوادث در استان بوشهر در سال گذشته 573 مورد که قسمت عمده آن در حوادث جاده ای، دریایی، کوهستانی و سیل بوده است.

غلامرضا حاجیانی در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر از داوطلبان این سازمان در مباحث مربوط به پیشگیری کرونا مشارکت کرده اند.

وی ادامه داد: ما در هلال احمر کشور به دنبال مجموعه ای از اهداف راهبردی هستیم، اولین راهبرد، نجات جان انسان ها است، راهبرد دوم آمادگی در برابر سوانح و بحران ها و راهبرد سوم بازیابی روحی و روانی مردم حادثه دیده است.

این مسئول با اشاره به شعار سال جاری سازمان صلیب سرخ جهانی بیان کرد: این شعار در ایران یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی انتخاب شده و بدان معنی است که در سطح کشور، هیچ سازمان مردم نهادی به اندازه و بزرگی هلال احمر نداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر به تشریح فعالیت های سازمان متبوعش پرداخت و گفت: یکی از حوزه های مهم این فعالیت هلال احمر در معاونت امداد و نجات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای و دریایی در رأس عملیات های جمعیت هلال احمر بوشهر

حوادث جاده ای و دریایی در رأس عملیات های جمعیت هلال احمر بوشهر