مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-11سياسي

اردوگاه شهید باهنر به مرکز واکسیناسیون تبدیل می شود


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: چند فضای تجمیعی دیگر برای اجرای واکسیناسیون عمومی در نظر گرفته شده و به زودی اردوگاه شهید باهنر نیز به این منظور استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، ضمن حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سرای محله جماران از نزدیک روند اجرای این طرح را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

وی، هدف از راه اندازی مراکز تجمیعی را تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان برشمرد که با همکاری فرمانداری و شهرداری در مناطق مختلف اجرا می شود.

زالی واکسیناسیون را یک کار ملی برشمرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی در این کار مشارکت و همکاری دارند تا با استفاده از فضاهای جدید و جلوگیری از ازدحام کار واکسیناسیون به نحو احسن انجام شود.

با همکاری فرمانداری و شهرداری منطقه سرای محله جماران و همچنین چند فضای تجمیعی دیگر نیز برای اجرای واکسیناسیون این افراد در نظر گرفته شده است و به زودی اردوگاه شهید باهنر نیز به صورت واکسیناسیون خودرویی به مدار این مراکز اضافه می شود.

وی از افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند تا در نوبت واکسن قرار گیرند و با برنامه زمان بندی شده برای واکسن مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه شهید باهنر به مرکز واکسیناسیون تبدیل می شود

اردوگاه شهید باهنر به مرکز واکسیناسیون تبدیل می شود