مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-11سياسي

توزیع 100 هزار بسته غذای گرم در زنجان/ برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن


محمدتقی فاتحی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم های حضوری محروم بودیم، اما برنامه های جایگزین اجرایی شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از توزیع 100 هزاربسته غذا گرم توسط شورای هماهنگی خیریه اوقاف بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در همین راستا 500 بسته معشیتی هرکدام به مبلغ 500 هزار تومان توسط حسینیه و امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیز توزیع شد.

وی با اشاره به ذبح 24 راس گوسفند در زنجان به مبلغ 120 میلیون تومان افزود: از این مبلغ 50 میلیون برای حسینیه اعظم 50 میلیون تومان از عواید موقوفات متصرفی و غیر متصرفی و 20 میلیون تومان توسط خیرین و مراکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان تأمین شده است.

فاتحی نژاد همچنین از توزیع 2 هزار افطاری ساده و مساعدت به نیازمندان به مبلغ 10 میلیون تومان از عواید مرتبط با ماه رمضان خبر داد و گفت: این کمک ها نیز برای رفع نیازهای نیازمندان هزینه شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: مسابقات قران کریم شهرستان زنجان در ایام دهه کرامت در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار بسته غذای گرم در زنجان/ برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

توزیع 100 هزار بسته غذای گرم در زنجان/ برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن