مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-11پزشكي

تجمع تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان


تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان امروز در تجمعی، همسان سازی حقوق خود با شاغلان همتراز در دستگاه ها را خواستار شدند.

- ایسنا/اصفهان تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان امروز در تجمعی، همسان سازی حقوق خود با شاغلان همتراز در دستگاه ها را خواستار شدند.

این بازنشستگان در این تجمع که امروز (سه شنبه_21 اردیبهشت) در مقابل سازمان برنامه و بودجه اصفهان برگزار شد، ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات صنفی خود، خواستار همسان سازی بر مبنای 90 درصد با شاغل همتراز در دستگاه مربوطه شدند.

حمزه فتحی، یکی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه خواسته ما فقط صنفی است و تاکید شد شعارها نیز فقط بر مبنای خواسته های صنفی باشد، اظهار کرد: بازنشستگان بهداشت و درمان در سراسر کشور در مقابل سازمان برنامه و بودجه استان ها تجمع کردند و پیگیر خواسته های خود شدند، چراکه تاکنون با وجود پیگیری های زیاد هیچ نتیجه ای نگرفته ایم و نگرانیم بعد از انتخابات دیگر کسی به خواسته های ما توجه نکند.

وی گفت: بازنشستگان بهداشت و درمان اختلاف حداقل 4 تا 5 میلیونی با یک فرد شاغل همتراز خود دارند.

به عنوان نمونه من کارشناس رادیولوژی بازنشسته حقوق 7 میلیون و 100 تومانی دریافت می کنم، درحالی که فرد شاغل همتراز من 12 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان

تجمع تعدادی از بازنشستگان بهداشت و درمان در اصفهان