مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11فرهنگي

از اجرای بابک کریمی تا خبرهایی از فیلمی با بازی علی انصاریان و..


مراسم پایانی جایزه آکادمی فیلم کوتاه با اجرای بابک کریمی، پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه دیوار و آماده نمایش شدن فیلمی با بازی زنده یاد علی انصاریان و اکران آنلاین فیلمی به مناسبت عیدفطر با نام منشی مخصوص من از جمله خبرهای سینماست.

- مراسم پایانی جایزه آکادمی فیلم کوتاه با اجرای بابک کریمی، پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه"دیوار" و آماده نمایش شدن فیلمی با بازی زنده یاد علی انصاریان و اکران آنلاین فیلمی به مناسبت عیدفطر با نام "منشی مخصوص من" از جمله خبرهای سینماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت تخصصی ایسفا، بابک کریمی بازیگر سینمای ایران، اجرای مراسم اهدای جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران را بر عهده دارد.

گفتنی است این مراسم به دلیل شرایط حاصل از همه گیری بیماری کرونا بصورت غیر حضوری برگزار می شود و همه فیلمسازان محترم و علاقمندان فیلم کوتاه می توانند به صورت آنلاین از طریق صفحه رسمی اینستاگرام انجمن فیلم کوتاه ایران و پلتفرم ودیو مراسم را مشاهده کنند.

یازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه راس ساعت .

18:30 به شکل آنلاین برگزار می شود.

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه دیوار به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه دیوار به تهیه کنندگی مهدی یاری با پایان فیلمبرداری، وارد مراحل فنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای بابک کریمی تا خبرهایی از فیلمی با بازی علی انصاریان و..

از اجرای بابک کریمی تا خبرهایی از فیلمی با بازی علی انصاریان و..