مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-11بين الملل

پرسش افغان ها هنگام به خاک سپردن دخترانشان!


«نیویورک تایمز» در گزارشی با عنوان «سرنوشت تلخ» نوشته است: افغان ها به هنگام به خاک سپردن دخترانشان می پرسند چرا چنین مرگی را باید تاوان بدهیم؟ حادثه مرگباری که با قربانی کردن ده ها دانش آموز در منطقه پرتجمع شیعه نشین در کابل، - نیویورک تایمز در گزارشی با عنوان سرنوشت تلخ  نوشته است: افغان ها به هنگام به خاک سپردن دخترانشان می پرسند چرا چنین مرگی را باید تاوان بدهیم؟ حادثه مرگباری که با قربانی کردن ده ها دانش آموز در منطقه پرتجمع شیعه نشین در کابل، افغانستان را به ناآرامی و درگیری خونین کشانده است.

  آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی اخبار امروز (21 اردیبهشت ماه) روزنامه های جهان به شرح زیر است: _ نیویورک تایمز در گزارشی با عنوان سرنوشت تلخ نوشته است: افغان ها به هنگام به خاک سپردن دخترانشان می پرسند چرا چنین مرگی را باید تاوان بدهیم؟ حادثه مرگباری که با قربانی کردن ده ها دانش آموز در منطقه پرتجمع شیعه نشین در کابل، افغانستان را به ناآرامی و درگیری خونین کشانده است.

افغان ها، اکنون در هراس از بازگشت طالبان به منطقه اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش افغان ها هنگام به خاک سپردن دخترانشان!

پرسش افغان ها هنگام به خاک سپردن دخترانشان!