مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-11سياسي

لزوم تشکیل دادگاه تخصصی خانواده با مشاوران زن در تهران


رییس کل دادگستری استان تهران بر لزوم تشکیل دادگاه اختصاصی خانواده در تهران همراه با مشاور خانم و خانواده تاکید کرد و گفت: امیدواریم این موضوع تا پایان سال جاری محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست رییس کل دادگستری استان تهران با رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران و تعدادی از سرپرستان مجتمع های قضایی تهران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به فرمایشی از امام علی (ع) گفت: تقوای الهی و نظم در امور، منشأ برکات قابل توجهی است و امیدوارم بتوانیم زمینه اجرای آن را فراهم کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: آمار موجود بیانگر آن است که در زمینه کاهش اطاله دادرسی، زمان رسیدگی و همچنین موجودی پرونده های مسن اقدامات خوب و مؤثری در کلیه واحدهای قضایی استان تهران صورت گرفته که این موضوع جای تقدیر دارد و لازم است بخشی از زحمات قضات از طریق آمار مربوطه انعکاس یابد و لازمه آن این است که موضوع آمار را بیش از پیش جدی بگیریم.

وی تاکید کرد: در قانون آیین دادرسی سه اصل مهم استقلال، بی طرفی و تسریع در رسیدگی وجود دارد که مطابق آن رأی پرونده های قضایی باید منصفانه و بر اساس موازین قانونی و برای رفع خصومت با تاکید بر تسریع در رسیدگی ها صادر شود که در قانون به آن اشاره و دغدغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل دادگاه تخصصی خانواده با مشاوران زن در تهران

لزوم تشکیل دادگاه تخصصی خانواده با مشاوران زن در تهران