مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-11سياسي

تکذیب مداخله دولت در پیگیری پرونده ربودن فایل صوتی ظریف


وزارت اطلاعات در حال بررسی تمامی سناریوهاست و اگر فرد یا هر مقامی اطلاعاتی در این زمینه دارد موظف است آن را در اختیار وزارت اطلاعات به عنوان مسئول پیگیری این پرونده قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی دولت با بیان اینکه هرگونه تصمیم گیری و سیاستگذاری درباره مذاکرات وین با نهادهای بالادستی است، گفت: امیدواریم طرفهای برجام پیش از فرارسیدن موعد توافق ایران و آژانس مذاکرات احیای برجام و عمل به تعهدات خود را به سرانجام برسانند.

علی ربیعی روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری، گفت: عید سعید فطر را در پیش رو داریم، این عید را بر همه ملت ایران و مسلمانان جهان تهنیت می گویم و در آستانه این روز مبارک، فرصتی برای تامل در مسیر طی شده فردی و اجتماعی بدست می آید.

هر چند در این باره حرف های زیادی برای گفتن هست اما می خواهم از این فرصت برای اشاره به یکی از مظاهر اجتماعی و ملی رمضان و عید سعید فطر که به درستی و به زیبایی دیپلماسی رمضان نام گرفته، استفاده کنم.

سخنگوی دولت افزود: موازنه قوا آنچنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی در پیام ماندگار روز قدس فرمودند، به سود مردم مظلوم فلسطین و موضوع قدس شریف به عنوان اولویت نخست امت مسلمان به پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب مداخله دولت در پیگیری پرونده ربودن فایل صوتی ظریف

تکذیب مداخله دولت در پیگیری پرونده ربودن فایل صوتی ظریف