مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-11اجتماعي

تشکیل کمیته ملی استمرار آموزش ها جهت تاب آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تشکیل کمیته ای ملی برای استمرار آموزش ها در حوزه های مدیریت بحران و بازسازی با هدف ارتقا تاب آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی از برون دادهای این تفاهم نامه است.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تشکیل کمیته ای ملی برای استمرار آموزش ها در حوزه های مدیریت بحران و بازسازی با هدف ارتقا تاب آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی از برون دادهای این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت بحران کشورسازمان مدیریت بحران کشور و دانشگاه خوارزمی، گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد وگسترش همکاری های علمی،آموزشی وپژوهشی باهدف ارتقاء مطالعات و انجام طرحهای آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با وظایف سازمان وبهره گیری از امکانات وتوانمندیهای علمی، تخصصی،مشورتی،تجهیزاتی،آزمایشگاهی،کتابخانه ای، ارتباطات علمی و فعالیت های گروه های پژوهشی و واحدهای تابعه پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی و مدیریت ریسک منعقد گردیده است.

نجار همکاری برای طراحی، برنامه ریزی واجرای دوره های آموزشی تخصصی و تربیت مربی مدیریت بحران در کشور را اهداف این تفاهم نامه دانست وافزود: همکاری در تهیه و تنظیم پیش نویس ضوابط و مقررات به منظور کمک به تحقق اهداف قانون مدیریت بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ملی استمرار آموزش ها جهت تاب آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی

تشکیل کمیته ملی استمرار آموزش ها جهت تاب آوری کشور در مقابله با حوادث طبیعی