مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-11سياسي

«آیت الله بهجت» یکی از چهره های نادر تاریخ معاصر است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به بعد علمی و عرفانی آیت الله بهجت، گفت: ایشان یکی از چهره های نادر تاریخ معاصر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی (ره)، اظهار کرد: آیت الله بهجت یکی از چهره های نادر تاریخ معاصر محسوب می شود.

وی با اشاره به سه مرحله زندگی آیت الله بهجت (ره) قبل از عزیمت به عتبات عالیات، حضور ایشان در آنجا و برگشتن به ایران، افزود: دو مرحله ورود و زندگی آیت الله بهجت (ره) به ایران قبل و پس از انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رحمت الهی با یاد صالحان بر انسان نازل می شود، تصریح کرد: قرآن می فرماید مردم را به ایام الله متذکر شوید و بر این اساس ذکر یاد و خاطره آیت الله بهجت ایام الله است.

وی نام آیت الله بهجت را مایه مباحات تمام مسلمانان دانست و بیان کرد: آیت الله بهجت (ره) از نادره ها و الگویی برای جامعه علمی است.

آیت الله فلاحتی برگزاری نکوداشت آیت الله بهجت فومنی (ره) را ارزشمند عنوان کرد و گفت: برگزاری نکوداشت آیت الله بهجت (ره) همت والای معاصران را نشان می دهد که از مفاخر خود میراثی برای آیندگان می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیت الله بهجت» یکی از چهره های نادر تاریخ معاصر است

«آیت الله بهجت» یکی از چهره های نادر تاریخ معاصر است