مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-11سياسي

214 خانه هلال احمر در آذربایجان غربی فعال هستند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر214 خانه هلال احمر با هدف خدمات رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی در استان فعالیت می کنند.

- ، امیر جعفرزاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات و فعالیت های این نهاد اظهار کرد: توسعه و تقویت شبکه دسترسی خدمات داوطلبانه با استفاده از توان مردم از طریق گسترش خانه های هلال و آموزش و توانمند سازی مردم منطقه در مواجهه با مخاطرات و بحران ها و فعالیت های بشردوستانه و فرهنگی از اهداف خانه های هلال احمر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 214 خانه هلال احمر در استان فعال است، عنوان کرد: از این تعداد 137 خانه در سال 99 افتتاح شده اند که در مجموع 556 نفر داوطلب جذب این خانه ها شده و 133 دوره آموزشی نیز توسط خانه های هلال احمر در استان برگزار شده است.

جعفرزاده گفت: سوانح چندسال اخیر از جهت گستردگی حوزه جغرافیایی نشان داد که بدون مشارکت جوامع محلی، اجرای مأموریت ها برای جمعیت هلال احمر با سختی همراه است، از این رو خانه های هلال ایده ارزشمندی برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی است.

1153 تیم امدادی هلال احمر آذربایجان غربی در حوادث و سوانح به مردم خدمات ارائه می دهند مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 4 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

214 خانه هلال احمر در آذربایجان غربی فعال هستند

214 خانه هلال احمر در آذربایجان غربی فعال هستند