مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-11سياسي

لایک می تواند باعث رد صلاحیت شود


خانواده نامزدهای شورا در روند بررسی تایید یا رد صلاحیت افراد تاثیر ندارد و ملاک بررسی شخص نامزد است و صفحات فضای مجازی این افراد مورد بررسی قرار می گیرد.

- در صورتی که عضویت و لایک این افراد در سایت ها و کانال های غیراخلاقی یا ضد انقلاب محرز شود به طور قطع صلاحیت این نامزد تأیید نمی شود؛ چراکه در شان اسلام نیست که بودجه و قانون گذاری یک شهر به دست اشخاص ضد انقلاب و نالایق سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیات نظارت استان تهران با بیان اینکه 88 درصد داوطلبان انتخابات شورای شهر این استان تایید صلاحیت شدند گفت: اگر صلاحیت نامزدهای شهرهایی باجمعیت بالای 200 هزار نفر تا 22 اردیبهشت مورد تایید هیات نظارت قرار نگیرد در صورت ارائه مدارک و اثبات نبود تخلف، موارد بررسی مجدد می شوند.

"شکراله حسن بیگی" رییس ستاد انتخابات استان تهران سیزدهم ماه جاری با بیان اینکه هیات اجرایی 90 درصد داوطلبان انتخابات دور ششم شوراهای اسلامی شهر این استان را تایید صلاحیت کرد، گفت: در مجموع آمار بررسی هیات عالی نظارت و هیات اجرایی این آمار به 80 درصد کاهش یافت.

در همین ارتباط "حسن نوروزی" امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه صلاحیت افرادی که در هیات های اجرایی و نظارت مورد تایید قرار نگرفته و اعتراض خود را اعلام کرده بودند، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایک می تواند باعث رد صلاحیت شود

لایک می تواند باعث رد صلاحیت شود