مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-11سياسي

ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات سبب گرم شدن فضای رقابت می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات سبب تضارب آرا و گرم شدن فضای رقابت می شود.

- ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاهی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه این استان اعم از اعضا هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان همواره نقش بسیار مهمی در تبیین شرایط سیاسی جامعه ایفا کرده و سهم به سزایی در ارتقا سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی داشته اند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در 42 سال گذشته حضور فعالی در عرصه های مختلف انقلاب داشته است، افزود: دانشگاه به عنوان چشم بیدار جامعه باید حضور بیشتری در جامعه داشته و نقش پیشرو بودن خود را مانند گذشته ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات را موجب تضارب آرا و گرم شدن فضای رقابت دانست و گفت: خلق حماسه سیاسی در گفتمان دانشگاه کلید می خورد، به ویژه در شرایط فعلی که فضای مجازی جایگزین فعالیت های جمعی شده است.

خوش اقبال تصریح کرد: دانشگاه به عنوان قلب تپنده تفکر و چشم نگران جامعه باید بتواند در این فضا بیش از پیش نقش آفرینی کرده و با امیدبخشی واقعی به جامعه برای اصلاح امور فضایی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات سبب گرم شدن فضای رقابت می شود

ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات سبب گرم شدن فضای رقابت می شود