مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-11سياسي

یک یا چند نامزد انتخابات؛ تجربیات گذشته چه می گوید؟


نامزد جریان حزب اللهی و انقلابی در ایام ثبت نام، تبلیغات و مناظره های انتخاباتی، باید منحصر به یک نفر باشد یا چند نفر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: نامزد جریان حزب اللهی و انقلابی در ایام ثبت نام، تبلیغات و مناظره های انتخاباتی، باید منحصر به یک نفر باشد یا چند نفر؟ منطقا در پایان ماراتُن انتخابات و در روز رای گیری، تنها باید یک نامزد طیف نیروهای انقلابی در میدان رقابت باشد؛ اما این بدان معنا نیست که فقط یک نفر از میان نامزد های این طیف ثبت نام کند.

تجربه انتخابات گذشته نشان می دهد، طیف مقابل با چند نامزد به میدان می آمد تا راحت تر بتواند فضا سازی کند، از چند جبهه تبلیغات (عملیات) کند و به جای پاسخگویی، طلبکار باشد.

در همین انتخابات چهار سال قبل، جهانگیری به عنوان یار کمکی و نامزد پوششی نامزد شد.

این کار البته اقدامی متقلبانه و نوعی دوپینگ غیر قانونی در خدمت رییس دولت مستقر بود؛ اما به هر حال انجام شد و او جور حمله به دیگر نامزد ها به نیابت از روحانی را کشید و اذهان را منحرف کرد.

از این جهت، جهانگیری غیر از مسئولیت های مستقیمش در ستاد اقتصادی دولت و عملکرد منفی آن، در ابقای روحانی با همه خسارت هایش هم مسئول است و نمی تواند شانه از بار کارنامه خراب دولت خالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک یا چند نامزد انتخابات؛ تجربیات گذشته چه می گوید؟

یک یا چند نامزد انتخابات؛ تجربیات گذشته چه می گوید؟