مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-11بين الملل

سید عمار حکیم: مجامع بین المللی فورا در خصوص فلسطین ورود کنند


رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که برای جلوگیری از اقدامات صهیونیست ها در بیت المقدس نیاز به اقدام فراگیر جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در پیامی گفت: تحولات امنیتی پرمخاطره ای که بیت المقدس، غزه و بسیاری از دیگر شهرهای فلسطینی شاهدند، اقدام فراگیر جهانی در حمایت از مظلومیت ملت صبور فلسطین و متوقف کردن طرح گرفتن زمین های آباء و اجدادی شان از آنها و تعرض به کرامت آنها را ضروری می کند.

وی خطاب به مجامع بین المللی تاکید کرد: سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی جهان موظف به موضع گیری قاطع و دخالت فوری برای پایان دادن به وضعیت بحرانی و بازگرداندن وضع به مسیر صحیح هستند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن دعا برای پیروزی مردم فلسطین گفت: خداوند حامی نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم الهی و ملت فلسطین و یاور آنها در مسئله عادلانه شان باد.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، از شروع ماه مبارک رمضان تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید عمار حکیم: مجامع بین المللی فورا در خصوص فلسطین ورود کنند

سید عمار حکیم: مجامع بین المللی فورا در خصوص فلسطین ورود کنند