مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-11اقتصادي

برطرف شدن مشکل مرغ کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد و احیاء 55 واحد مرغداری


معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 واحد مرغداری راکد این استان قابلیت احیاء و بازگشت به چرخه تولید دارند و 25 واحد دیگر باید احداث شود تا مشکل گوشت مرغ استان رفع شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 واحد مرغداری راکد این استان قابلیت احیاء و بازگشت به چرخه تولید دارند و 25 واحد دیگر باید احداث شود تا مشکل گوشت مرغ استان رفع شود.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به اینکه استان در تولید گوشت مرغ با کسری مواجه است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی ظرف دو هفته مهلت دارد میزان تولید و کسری مرغ را احصاء و گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه 41 واحد مرغداری راکد 11 واحد توان بازگشت به چرخه تولید را ندارد و از رده خارج هستند، بیان کرد: 30 واحد دیگر قابلیت احیاء را دارند که سازمان جهاد کشاورزی برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید برنامه ریزی انجام دهد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بازگشت این تعداد واحد مرغداری راکد به چرخه تولید، استان نیازمند 25 واحد جدید است که در صورت احداث این واحدها همه نیاز مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد در خود استان تولید و تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن مشکل مرغ کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد و احیاء 55 واحد مرغداری

برطرف شدن مشکل مرغ کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد و احیاء 55 واحد مرغداری