مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-11سياسي

دیدار امیر سرتیپ حیدری با خانواده شهید فلاحی


فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه شهید والامقام سرلشکر فلاحی چهره ‍ای بی نظیر، عارف، مجاهد و معلم زمان خودش بود، گفت: تمام خصوصیات اخلاقی و اصول فرماندهی آن شهید والامقام امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه و الگو قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با خانواده معظم شهید سرلشکر فلاحی گفت: استقلال و امنیت امروز کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت، پایمردی و از جان گذشتگی مردان بزرگی همچون شهید سرلشکر فلاحی است.

وی افزود: امروز همرزمان ما در نیروی زمینی ارتش مفتخر هستند که لباسی به تن دارند که همرنگ لباس شهید سرلشکر فلاحی است و تمام خصوصیات اخلاقی و اصول فرماندهی آن شهید والامقام امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه و الگو قرار گرفته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه امیر سرلشکر موسوی در تبیین چهره شهید فلاحی به ویژه برای جوانان این مرز و بوم تلاشی وافر انجام داده است تاکید کرد: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شناساندن خصوصیات اخلاقی و ویژگی های بارز نظامی شهید سرلشکر فلاحی به تنهایی به اندازه یک تاریخ فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیر سرتیپ حیدری با خانواده شهید فلاحی

دیدار امیر سرتیپ حیدری با خانواده شهید فلاحی