مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-11سياسي

حداقل پنج کاندیدای اصولگرا به نفع رییسی انصراف خواهند داد


عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل 5 نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رییسی کنار می دهند و انصراف دهند.

- عضو هیئت اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حداقل 5 نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رییسی کنار می دهند و انصراف دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد محمدی نوری با اشاره به افزایش احتمال حضور سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با دعوت فراوانی که از ناحیه جوانان، دانشگاهیان، فرهنگیان صنعتگران، حقوقدانان و اصناف و بسیاری از احزاب و گروههای سیاسی از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت به نظر می رسد که وی در این انتخابات ثبت نام خواهد کرد.

وی افزود: حضور آقای رییسی موجب وحدت تمام اضلاع جریان اصولگرایی در کشور خواهد شد و حداقل 5 نامزد مطرح انتخابات ریاست جمهوری هرچند که ممکن است ثبت نام هم کنند و در مناظرات بمانند اما سرانجام برای وحدت همه نیروهای انقلاب به نفع اقای رییسی کنار می روند و انصراف دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل پنج کاندیدای اصولگرا به نفع رییسی انصراف خواهند داد

حداقل پنج کاندیدای اصولگرا به نفع رییسی انصراف خواهند داد