مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-11اقتصادي

مگر لیست ناقص یارانه بگیران می تواند مرجع واکسیناسیون باشد؟


در حالی ستاد مقابله با کرونای استان تهران از سازمان هدفمندی یارانه ها خواسته تا اطلاعات گروه های سنی به ویژه افراد بالای 65 سال را جهت واکسیناسیون در اختیار آنها قرار دهد که پاسخ سازمان هدفمندی به آن، منفی بوده است.

اما جای سوال است چگونه لیستی که حدود هفت میلیون از جمعیت کشور در آن نیست، می تواند قابل استناد و تکمیل کننده اطلاعات باشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا زالی - رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران - اعلام کرده که طی نامه ای به سازمان هدفمندی یارانه ها از آن خواسته اند تا اطلاعات تمام گروه های سنی به ویژه افراد بالای 65 سال را در اختیارشان قرار دهند تا طبق آن لیست تمام افراد براساس گروه سنی و کد ملی مرتب سازی شوند تا دیگر حتی اگر نام کسی در سامانه سیب ثبت نشده باشد اطلاعات از این طریق به طور کامل در دسترس قرار بگیرد تا بتوانند واکسیناسیون را انجام دهند .

سازمان هدفمندی: ما هیچ مسئولیتی در این رابطه نداریم اما این درخواست با واکنش سازمان هدفمندی یارانه ها همراه شده و این سازمان اعلام کرده که اطلاعات گروه های سنی مختلف که در نامه رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران ذکر شده صرفا مربوط به افراد سرپرست خانوار مشمول دریافت یارانه نقدی بوده و اگر قرار است جامعه هدف از گروه سنی بالای 65 سال شناسایی و مورد واکسیناسیون قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر لیست ناقص یارانه بگیران می تواند مرجع واکسیناسیون باشد؟

مگر لیست ناقص یارانه بگیران می تواند مرجع واکسیناسیون باشد؟