مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-11فرهنگي

اختتامیه جشنواره «کتابخوان و رسانه» 27 اردیبهشت برگزار می شود


دبیر نخستین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» ضمن معرفی اعضای هیأت داوران این جشنواره، از آغاز فرآیند داوری آثار منتخب جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی توکلیان، دبیر نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه با اشاره به استقبال فعالان رسانه ای گفت: نخستین دوره جشنواره کتاب خوان و رسانه با دریافت بیش از 900 اثر در 3 بخش اصلی، جنبی و ویژه توسط 315 تن از خبرنگاران، و فعالان رسانه ای همراه بود که پس از گزینش اولیه، آثار منتخب و حائز شرایط به داوری گذاشته شدند.

  وی افزود: این آثار در 6 بخش اصلی شامل خبر ، گزارش ، سرمقاله و یادداشت ، گفت و گو ، مقاله ، عکس و همچنین دو بخش جنبی و ویژه به رقابت می پردازند.

توکلیان با اعلام آغاز روند داوری آثار ارسال شده، به معرفی هیئت داوران نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه پرداخت و گفت: فرآیند داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه، توسط هیئت داوران نخستین دوره این جشنواره متشکل از مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد، کیوان امجدیان روزنامه نگار و فعال رسانه ای، فرشید شکیبا تهیه کننده و قائم مقام معاونت استانهای صدا و سیما، مهدی کاموس نویسنده و فعال رسانه ای و عباس محبعلی رییس اداره تبلیغات و اطلاع رسانی روابط عمومی نهاد آغاز شده که آثار را بر اساس شاخص های مورد نظر، مورد ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره «کتابخوان و رسانه» 27 اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه جشنواره «کتابخوان و رسانه» 27 اردیبهشت برگزار می شود