مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-11سياسي

مذاکرات وین در پرتو منافع ملی یا دوپینگ انتخاباتی


حتی اگر این اظهارات ظریف هم درست باشد که مذاکرات برای منافع ملی است نه مبارزات انتخاباتی، نتیجه بخش بودن مذاکرات وین قطعا دستمایه بازاریابی سیاسی دولت روحانی و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 از جمله خود او خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، امیرحسین عرب پور پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) طی یادداشتی نوشت: حتی اگر نکته دکتر ظریف هم درست باشد که مذاکرات برای منافع ملی است نه مبارزات انتخاباتی، نتیجه بخش بودن مذاکرات وین قطعا دستمایه بازاریابی سیاسی دولت روحانی و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 از جمله خود او خواهد شد.

پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بحث تمایل این کشور به بازگشت به برجام و لغو تحریم ها، نقل محافل رسانه ای و حتی سخنان مسئولین کشور شد.

با اینکه از طرف ایرانی هر هفته صحبت از بازگشت امریکا به برجام و بذر امید حل مشکلات اقتصادی به میان می آمد، اما بایدن اصلا توجهی به شتاب زدگی دولتمردان ایرانی نداشت و حتی در میان اولویت های نخست دولت خود نیز مسئله برجام را قرار نداد.

حال با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد، تکاپوی طرف های غربی و ایرانی برای لغو تحریم ها و برگشت امریکا به تعهدات خود شدت پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین در پرتو منافع ملی یا دوپینگ انتخاباتی

مذاکرات وین در پرتو منافع ملی یا دوپینگ انتخاباتی