مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-11سياسي

خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه های تروریستی است


رییس کمیته حقوق بشر مجلس در گفت وگوی تلفنی با سفیر افغانستان گفت: خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه های تروریستی ازجمله داعش برای توسعه فعایت های خود می باشد.

- به گزاش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با سفیر افغانستان ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به مناسبت حملات تروریستی اخیر ازجمله حمله به دانش آموزان مکتب سیدالشهدا، اظهار داشت: حمله تروریستی ددمنشانه علیه دانش آموزان معصوم افغانستان حکایت از عمق وحشیگری و مخالفت گروههای تروریستی با عقلانیت و آگاهی است.

وی افزود: داعش و سایر گروه های تروریستی تمرکز خود را بر توسعه و تعمیق شکاف مذهبی در کشورهای حوزه فعالیت خود قرار می دهند لذا ضرورت تقویت همبستگی ملی در افغانستان احساس می شود.

 رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروههای تروریستی ازجمله داعش برای توسعه فعایت های خود می باشد.

الهیان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار حمایت های سیاسی از جمهوریت و دستاوردهای ارزشمند مردم افغانستان، آمادگی دارد در این شرایط خطیر ظرفیت های خود برای تقویت جایگاه جمهوریت در افغانستان را فعال نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه های تروریستی است

خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان چراغ سبزی به گروه های تروریستی است