مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11سياسي

شرکت 75 مددجوی زندان های استان اردبیل در طرح داوطلبانه اعتکاف


سرپرست زندان های استان اردبیل گفت: همزمان با سایر زندان های کشور، طرح داوطلبانه اعتکاف در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی با ثبت نام 75 مددجوی زندان های استان اردبیل آغاز شد.

- یاسر امجدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به طرح در هواخوری خدا اظهار کرد: این طرح معنوی در قالب اعتکاف مددجویان ندامتگاه های استان اردبیل، در جهت رشد و بالندگی روحی و معنوی زندانیان و با هدف ایجاد انگیزش برای بازگشت مجدد برای زندانیان داوطلب به اجراء در آمده است.

وی با اشاره به سنت حسنه اعتکاف و تاثیر آن در تلطیف روحی انسان افزود: از آنجا که محیط زندان و روزمرگی ایام حبس می تواند اثرات منفی بر وضعیت روحی و روانی زندانیان داشته باشد لذا به همت عوامل فرهنگی زندان های استان، برنامه های مختلفی برای زندانیان تدارک دیده می شود که یکی از آنها برنامه اعتکاف است.

سرپرست زندان های استان اردبیل بیان کرد: اعتکاف می تواند در اصلاح مناسبات شخصی مددجویان با خداوند متعال تاثیرگذار بوده و انگیزه ای قوی برای تحول و توبه و تغییر در رفتار فرد ایجاد کند.

امجدی گفت: این مراسم معنوی از بیست و ششم ماه مبارک رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مدت سه روز برگزار شده و در خلال این برنامه علماء و روحانیون دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 75 مددجوی زندان های استان اردبیل در طرح داوطلبانه اعتکاف

شرکت 75 مددجوی زندان های استان اردبیل در طرح داوطلبانه اعتکاف