مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11سياسي

2 سامانه برای حمایت از زیست بوم نوآفرینی رونمایی شد


«داشبورد عمومی و بستر بوم سرمایه سامانه ایران نوآفرین» و نیز «درگاه یکپارچه زیست بوم نوآفرینی» رونمایی شد.

- ، دو سامانه داشبورد عمومی و بستر بوم سرمایه سامانه ایران نوآفرین و درگاه یکپارچه زیست بوم نوآفرینی ظهر امروز سه شنبه توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران رونمایی شد.

سامانه ایران نوآفرین در راستای آیین نامه حمایت از شرکت های نوپا و ارائه خدمات به ذی نفعان حوزه نوآفرینی (مصوب سال 98 هیئت وزیران)، به بهره برداری رسیده و مطابق با این آیین نامه، سازمان فناوری اطلاعات ایران موظف به پیاده سازی‬ درگاه واحد و‬ یکپارچه‬ ارائه خدمات به زیست بوم نوآفرینی کشور شده‬ است.

چشم انداز اصلی این سامانه تبدیل شدن به پنجره واحد ارائه خدمات به حوزه نوآفرینی در کشور و ایجاد پایگاه داده یکپارچه و جامع جهت درج و نگهداری و تحلیل اطلاعات شرکت ها، تیم ها، سرمایه گذاران، مراکز رشد، شتابدهنده ها و … و سایر موجودیت های آن است تا در نتیجه آن، امکان مشاهده اطلاعات و بهره گیری از نتایج تحلیل های آماری روی آنها جهت سیاست‏گذاری کارا و واقعی برای پیشرفت و توسعه زیست بوم نوآفرینی فراهم شود.

شهره ناصری معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران در این مراسم با اشاره به نقش سامانه ایران نوآفرین و اهداف راه اندازی درگاه یکپارچه زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سامانه برای حمایت از زیست بوم نوآفرینی رونمایی شد

2 سامانه برای حمایت از زیست بوم نوآفرینی رونمایی شد