مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-11بين الملل

«بروکسل» میزبان سی و یکمین اجلاس کلوپ اوراسیا


وزارت امور خارجه قزاقستان از برگزاری سی و یکمین اجلاس کلوپ اورآسیا برلین و هجدهمین جلسه شورای همکاری این کشور و اتحادیه اروپا در بروکسل خبر داد.

- به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سی و یکمین اجلاس کلوپ اورآسیا برلین و همچنین هجدهمین جلسه شورای همکاری قزاقستان و اتحادیه اروپا اخیرا به میزبانی بلژیک در شهر بروکسل با شرکت مختار تلئوبردی وزیر امور خارجه قزاقستان، برگزار شد.

در جریان این نشست که توسط کمیته شرقی اقتصاد آلمان در همکاری با سفارت قزاقستان در آلمان سازماندهی و به صورت هیبریدی (حضوری و مجازی) برگزار شد.

همکاری و جذب سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی، گردشگری، توسعه ظرفیت صادراتی قزاقستان و همچنین تلاش های مشترک برای کاهش حداکثری پیامدهای منفی اقتصادی بحران مربوط به همه گیری کرونا و حمایت از تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این جلسه علاوه بر مقامات ذیربط دو کشور همچنین حدود 100 نماینده محافل دولتی و بازرگانی قزاقستان، آلمان، بلژیک، ارگان های اتحادیه اروپا، اتحادیه های صنفی و تجاری منطقه ای، روسای شرکت های برجسته اروپایی حضور داشتند.

تلئوبردی در سخنانی گفت: اجرای تدریجی توافق نامه مشارکت گسترده و همکاری بین قزاقستان و اتحادیه اروپا که از مارس 2020 به اجرا درآمده، نیاز به توجه ویژه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بروکسل» میزبان سی و یکمین اجلاس کلوپ اوراسیا

«بروکسل» میزبان سی و یکمین اجلاس کلوپ اوراسیا