مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-11فرهنگي

کرونا و روزهای سخت برای موسیقی زنجان


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: موسیقی در استان زنجان پتانسیل بالایی دارد و در مسیر پیشرفت نیز قرار دارد.

- ایسنا/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: موسیقی در استان زنجان پتانسیل بالایی دارد و در مسیر پیشرفت نیز قرار دارد.

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با موسیقی استان زنجان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، فعالیت های مربوط به هنر موسیقی را نیز تحت تاثیر قرار داده و در این مدت کنسرت های صحنه ای حذف شده و با توجه به تعطیلی فرهنگسرا در این مدت و آموزشگاه ها در بیشتر ماه های سال، کلاس های آموزشی نیز تعطیل بودند، البته در آموزشگاه ها آموزش مجازی صورت گرفته است ولی جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد.

وی افزود: موسیقی در مرکز و شهرستان های استان، مخصوصاً شهرستان های ابهر و خرم دره پتانسیل بالایی دارد و این هنر در استان در راستای پیشرفت است که امیدواریم با نابودی ویروس کرونا فعالیت های این حوزه را از سر بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه هنرمندان در این مدت فعالیت هایی در قالب فضای مجازی مانند اجرای کنسرت یا آموزش داشته اند، تصریح کرد: هنرمند زمانی زنده است که ساز آن شنیده و دیده شود و با مخاطب خود ارتباط برقرار کند که این اقدامات با شیوع وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و روزهای سخت برای موسیقی زنجان

کرونا و روزهای سخت برای موسیقی زنجان