مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-11فرهنگي

محمد علی سپانلو ؛ گفت و گوی خواندنی شاعر ایرانی با آگاتا کریستی در 55 سال پیش


6 سال پیش و در 21 اردیبهشت 1394 خورشیدی، محمد علی سپانلو – شاعر، نویسنده، مترجم و روزنامه نگار ایرانی- که به خاطر توجه خاص به تهران به «شاعر تهران» شهرت داشت چشم از جهان بست.

- 6 سال پیش و در 21 اردیبهشت 1394 خورشیدی، محمد علی سپانلو – شاعر، نویسنده، مترجم و روزنامه نگار ایرانی- که به خاطر توجه خاص به تهران به شاعر تهران شهرت داشت چشم از جهان بست.

همان موقع درباره او یادداشتی نوشتم با عنوان خاموشی شاعر در شب اردیبهشتی تهران .

امسال اما به یاد او متن گفت و گوی 55 سال پیش با آگاتا کریستی مشهورترین و محبوب ترین نویسنده رمان های جنایی و پلیسی در جهان و در جریان سفر به تهران را نقل کرده ایم.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- 6 سال پیش و در 21 اردیبهشت 1394 خورشیدی، محمد علی سپانلو شاعر، نویسنده، مترجم و روزنامه نگار ایرانی- که به خاطر توجه خاص به تهران به شاعر تهران شهرت داشت چشم از جهان بست.

همان موقع درباره او یادداشتی نوشتم با عنوان خاموشی شاعر در شب اردیبهشتی تهران و در همین تارنما منتشر شد و چون با این نوشته پیوند دارد مضمون آن را تکرار نمی کنم و به همان ارجاع می دهم.

به یاد محمد علی سپانلو اما متن گفت و گوی او با آگاتا کریستی مشهورترین و محبوب ترین نویسنده رمان های جنایی و پلیسی در جهان را که 55 سال پیش و در جریان سفر رُمان نویس پرآوازه و خالق شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد علی سپانلو ؛ گفت و گوی خواندنی شاعر ایرانی با آگاتا کریستی در 55 سال پیش

محمد علی سپانلو ؛ گفت و گوی خواندنی شاعر ایرانی با آگاتا کریستی در 55 سال پیش