مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-11بين الملل

آمریکا می خواهد القا کند بدون حضور آنان، افغانستان امنیت نخواهد داشت


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای با محکوم کردن حادثه تروریستی کابل تصریح کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج از افغانستان شده با اجرای چنین توطئه های شیطانی عملاً می ­خواهد به مردم مظلوم افغانستان القاء کند که بدون حضور .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی اقدام  وحشیانه و تروریستی در غرب کابل که به کشته و مجروح شدن تعدادی از فرزندان و دانش آموزان بی گناه و مظلوم در افغانستان انجامید، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: کشتار وحشیانه دختران بی­ گناه افغانستان در مدرسه سیدالشهداء غرب کابل آن هم در ماه مبارک رمضان یکی از بزرگترین جنایت­های وحشیانه تاریخ معاصر افغانستان است، شهادت مظلومانه فرزندان ملّت افغانستان و آینده­ سازان این کشور مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج از افغانستان گردیده با اجرای چنین توطئه های شیطانی عملاً می­خواهد به مردم مظلوم افغانستان القاء نماید که  بدون حضور آنان در افغانستان امنیتی وجود نخواهد داشت و دست پرورده های آنان همواره عامل ناامنی و به خاک و خون کشیده شدن ملت مظلوم این کشور و دیگر کشورهای اسلامی در منطقه بوده و هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می خواهد القا کند بدون حضور آنان، افغانستان امنیت نخواهد داشت

آمریکا می خواهد القا کند بدون حضور آنان، افغانستان امنیت نخواهد داشت